OGOGO manifest

    Lapsed, kes käivad OGOGO koolis, kindlasti saavad:
    • kreatiivseteks
    • aktiivseteks
    • meeskondlikuks
    Loomingulisus tänu:
    • loogilisele mõtlemisele ja arutlemisele koos mängimise sooviga ja kujutlusvõimega
    • oskusele seadmetega töötada ja oma mõtetele kuju anda
    • ühendamisele, uurimisele ja ideede eesmärkideks muundamisele
    Aktiivsus tänu:
    • millegi loomisele reaalses maailmas ja oma mälus teadmiste formeerimisele
    • oma individuaalsuse väljendamisele ümber oleva maailma tundmaõppimise protsessis
    • omanditunde ja vastutustunde ühendamisele, pideva sisemise motivatsiooni säilitamisele
    Meeskonnatöö tänu:
    • teiste inimeste kogemuse tajumisele
    • oma kogemuse üle mõtisklemisele
    • õppimise protsessis sõbra aitamisele

    Mis on OGOGO

    Meie oleme meeskond, kes püstitab enda ees eesmärki muuta haridus paremaks ning millekskiks uueks. Meie armastame teadust, väärtustame innovatsioone, oleme hullud robotite järgi, jumaldame laste ja noortega töötamist ning meile väga, väga, väga meeldib piiramatu ja võluv LEGO maailm.

    Meie usume, et haridus on imeline ja unustamatu seiklus. Heas mõttes oleme hullud kõrgtehnoloogiate, robootika, programmeerimise ja mehhatroonika järgi. Meie missiooniks on kasvatada lastest noori insenere, kelle jaoks on huvitavad uued tehnoloogiad. Meie suurendame laste soovi mõelda midagi originaalset välja ja oma mõtteid realiseerida.

    Öökull OGOGO on kord öelnud: “Ärge kunagi jätke millegi uue teadasaamist maha, kes teab, mis teadmisi läheb teil homme vaja?” On üsna raske mitte olla temaga nõus. Õppimine – see on uskumatult huvitav ja meie tahame seda kõigiga jagada!

    Meie loome Eestis unikaalset tehnoloogilist hariduslikku ruumi, kuhu saab tulla iga laps ja liikuda mööda OGOGO Universumi lõpmatu ruumi.

    Uus lähenemisviis haridusele

    Hariduse eesmärgid ja pedagoogide roll kaasaegses maailmas pidevalt muutuvad.

    XXI. sajandi haridus peab õpetama inimeste ees kerkivate ülesannete ja probleemide lahendamist, eksperimenteerides ümber oleva ruumiga; see peab äratama meis improvisatsiooni, avastamise vaimu, looma reaalse maailma protsesside dünaamilisi mudeleid, õigesti mõtlemisvõimeid arendavate instrumentidega ümber käima. See peab soodustama loovuse tekkimist ja ühise töö poole püüdlemist, motiveerima ja suunama.

    Pedagoogid ei ole enam teadmiste edastajad. Nad on loojad ja efektiivse õppeprotsessi juhendajad, mis baseerub kogemusel, mida võib aktiivse tegevuse protsessis saada.

    To Top